יום רביעי, 9 במרץ 2016

איך בוחרים בלוג איפור וטיפוח?

בלוגים הינם כר פורה לחלוק מידע באופן אינטימי ויעיל
לא תמיד נעים לנו להתייעץ על נושאים הקשורים לגופנו עם משפחה, ולעיתים אפילו עם חברים קרובים. נושאים שונים אשר משפיעים על ביטחוננו העצמי בצורה משמעותית, מקשים עלינו לספוג את דעתם של אחרים בלי להיפגע או להגיב בצורה קשה. תחומים הקשורים לעור הפנים הינם לרוב רגישים אף יותר. פרצופנו הינו גלוי לכל, ומייצג את העצמי שלנו בפני החברה. לכן קשה לנו לקבל ביקורת ועצות הנוגעות לאיפור וטיפוח פנינו מקורבים. בלוגים, המאפשרים לנו לקבל ולהעניק עצות לזרים גמורים, מהווים לעיתים קרובות אלטרנטיבה אינטימית ויעילה, המאפשרת לנו להתנתק רגשית מהביקורת, ולקבל עצות שימושיות (ולתת עצות לאחרים בהתאמה!). ישנם אלפי בלוגים ברשת, מהארץ ומחו"ל, ולכן לעיתים קשה לנו לבחור בלוג איפור וטיפוח המתאים לנו ולטעמנו הספציפי.
בחירת בלוג איפור וטיפוח תלויה בהעדפות האופנתיות האישיות שלכן
כאמור, בחירת בלוג איפור וטיפוח תלויה בצורה ישירה בהעדפות אופנתיות, טעם אישי, ועוד. נוסף על כך, קיימים מגבלות אובייקטיביות, הקשורות למכשולי שפה ותרבות שונים. השיקולים המרכזיים שיש לתת אליהם את הדעת בבחירת בלוג איפור וטיפוח כוללים:
·         שפה ותרבות: למרות היופי שבתקשורת האינטרנט עם חברים מרחבי העולם, קבלת עצות הנוגעות לאיפור וטיפוח מעבר לים עשויה להיות מאתגרת ולא יעילה. מכשול השפה, גם אם אתם מרגישים בנוח עם האנגלית שלכם, יקשה עליכם להבין מושגים וביטויים ספציפיים לתחום האיפור. נוסף על כך, הנושא התרבותי הינו בעל חשיבות מכרעת גם הוא. בארצות שונות, קיימים קודים שונים ואופנות שונות המתחלפות תדיר. הקודים הללו עשויים להיות קודים של צניעות, אקלים וגזע (צבע העור משפיע בצורה משמעותית על האיפור המתאים).
·         אופנה וטעם אישי: חשוב לבחור בבלוג איפור וטיפוח התואם לשאיפותיכם האופנתיות. במידה ואתן שואפות להשיג מראה יפה לאחר פעילות גופנית מאומצת, חשוב להוועץ בבלוג המתמחה באופנת הספורט אלגנט. במידה ואתם מתעניינים במראה גוטי או היפסטרי, חשוב מאוד להיוועץ בבלוג מתאים. גם בחירות אופנתיות פחות "קיצוניות" מצריכות סינון ומיון עדין של הבלוגים השונים.
·         כסף: אין טעם לבחור בבלוג אופנה וטיפוח אשר מכוון לקבוצת גיל והכנסה גבוהות בהרבה משלך. בחירה בבלוג כזה עשויה בהחלט להיות לא רלוונטית מבחינת יכולת ההוצאה על התכשירים והמשחות, ובמקרה הגרוע אף לגרור להוצאה כספית מיותרת.
בלוגים הינם בעלי יתרונות רבים, אך לצדם גם סכנות אפשריות

כאמור, בלוגים הינם בעלי יתרונות רבים. בלוג אופנה וטיפוח עשוי ללוות אותנו לאורך זמן, ולהשפיע על התפתחות המראה שלנו לאורך השנים. התמיכה והעצות בבלוג עשויים לעזור לנו לקבל בהבנה שינויים בגופנו ובעורנו, ולהתאים את לבושנו אליהם. חשוב מאוד להיזהר מבלוגים מפוקפקים ומחלוקת תמונות ומידע אישי אשר עשוי להפוך לנחלת הכלל.